Magyar márka arca lett Bruce Willis
Írta:

Magyar márka arca lett Bruce Willis

Több név is felmerült, de végül Bruce Willist választották, aki nem mondott nemet a felkérésre. 

 

Gyakran láthatunk hollywoodi sztárokat reklámokban: vannak, akik kozmetikai cégek termékeit hirdetik, mások autókat, megint mások kedvenc italukat (gondolj csak Benicio del Toro vicces Heineken reklámjaira). Magyar márkának viszont még nem sikerült jelenleg is aktív, világszerte ismert hollywoodi hírességet leszerződtetnie – mostanáig.

 

A Hellnek ugyanis összejött, és nem kisebb sztárt „igazoltak le”, mint Bruce Willist. Így minden idők egyik legismertebb akciófilm-sztárjának neve összefonódik a száz százalékban magyar tulajdonban lévő, 50 országba exportáló energiaital-gyártó cégével.

 

Hogy miért éppen Bruce Willis? Mert a Hell az erőt, a dinamizmust és a minőséget képviselő márka – mondta marketingigazgatójuk a Szeretlek Magyarországnak –, így mindenképpen csak olyan ismert ember jöhetett szóba, aki ugyanezeket az értékeket testesíti meg. Több lehetőség is felmerült, végül a cég illetékesei Bruce Willist választották, aki nem mondott nemet a felkérésre.

 

A reklámfilmet hosszas egyeztetés után januárban forgatták New Yorkban, a végeredmény pedig április 2-án debütált Magyarországon és a világ több másik országában. Talán már láttad is a neten, de ha még nem, kattints ide és nézd meg most:

Neked is feltűnt, hogy ez nem a megszokott energiaital-reklám, ugye? Ez nem véletlen, a Hell célja ugyanis az volt, hogy megszabaduljanak az eddigi sztereotípiáktól, például, hogy ezeket az élénkítő italokat csak gyors kocsikkal és bulizással lehetne hirdetni.

 

Neked hogy tetszik a Bruce Willisszel készült félperces kisfilmjük?

  • 137 2018. április 11 Belföld 2018. április 11.

    Facebook Comments