Ezen a könnyfakasztó kisfilmen kívül több hazai produkció is Ezüst Delfint nyert.
Bevalljuk, nekünk összeszorult a szívünk, amikor először láttuk azt a reklámot, amiben egy idős bácsi évekig hiába várja a magyar foci sikerét, majd végre idén teljesül az álma, amit idős cimboráival együtt ünnepel.
A kisfilmet egy hét alatt több mint 700 ezren nézték meg összesen a YouTube-on és a Facebookon, és rengetegen kommentelték is. De úgy tűnik, nemcsak nekünk tetszett itthon, hanem a külföldieknek is: a múlt héten díjat nyert marketingkommunikáció kategóriában.
Ez volt az Öregfiúk című videó:
A MOL-t ezzel együtt három kategóriában is díjazták október 12-13-án, a Cannes-ban tartott Corporate Media & TV Awards reklámversenyen. A környezetvédelmet vicces és kreatív módon megközelítő Boldogolaj-kisfilmek is nyertek, egész pontosan ezeket díjazták Ezüst Delfinnel:
És végül a vállalati videók kategóriájában győztes Business Card: