A mobilszolgáltató a Budapest Bank szárnyai alatt lép be a pénzügyi szektorba.
A Telenor Magyarország ügyfelei december 16-tól olyan pénzügyi szolgáltatást tudnak igénybe venni, ami első lépése lehet a banki szolgáltatások terén várható korszakváltásnak: mobilapplikációval támogatott kedvezményes bankkártyát mutattak be. A szolgáltatás 2 alappillére MyCard (maga a kártya) és a MyWallet (az internetbankolást megkönnyítő alkalmazás).
Telenor MyCard – a „hardver”
Az új szolgáltatás hátterét a MyCard, a Telenor nevével fémjelzett hitelkártya biztosítja, amivel 1,5%-os készpénz-visszatérítés jár minden vásárlás után. Mindössze 550 forintos havidíjon indítják a szolgáltatást, az első 3 hónapban 0%-os éves kamattal és akár 53 napos kamatmentes periódussal.
Telenor MyWallet – a „szoftver”
A Budapest Bank által nyújtott MyCard mellé az igazi újdonságot az ehhez társuló MyWallet alkalmazás jelenti, ami egyetlen appban egyesíti a Telenor mobilfizetési szolgáltatásait. Jelenleg Androidon, és hamarosan iOS operációs rendszeren is elérhető lesz, folyamatosan bővülő funkciókkal, a cél pedig egy olyan alkalmazás létrehozása, amely teljes körűen testre szabható. A MyCard hitelkártya az alkalmazásban való regisztráció után több banki funkciót is kínál, például az ATM tranzakciós limitek beállítását, valamint (hitelkártyáról lévén szó) az adott napon még felhasználható összeg megtekintését.
fotó:yourcompanymobiles.co.uk
A biztonságos fizetés érdekében a MyWallet a MasterCard standard globális digitális fizetési megoldását, a MasterPass-t is támogatja a közeljövőben. Ezen kívül a MyWallet hamarosan számlafizetésre is használható lesz és a Telenor kártyás ügyfelei egyenlegüket is feltölthetik az alkalmazás segítségével, így igazán multifunkciós felületet kaphatunk. A MyWallet nemcsak a MyCard hitelkártya-tulajdonosok, hanem minden Telenor ügyfél számára ingyenesen letölthető, a szolgáltatás egyelőre öt kiemelt Telenor üzletben vehető igénybe.
Egyelőre annyi tűnik biztosnak: érdemes egy esélyt adni ennek a kártya-applikáció párosnak, amit Takács Zoltán, a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese így jellemzett: „A Telenor által közvetített pénzügyi szolgáltatás új szemléletet testesít meg a személyes pénzügyek terén. Az okostelefonnal és Hipernettel rendelkező ügyfeleinknek szánt szolgáltatás egy hitelkártya és egy mobil alkalmazás, valamint különféle kedvezmények és előnyök rendkívül vonzó kombinációjára épül. Digitális szolgáltatásainkhoz hasonlóan ezt a koncepciót is helyben, ügyfeleink igényei és elvárásai alapján dolgoztuk ki.