Ez a Spice Of Europe kampány legújabb, negyedik imázsfilmje.
A Magyar Turisztikai Ügynökség még tavaly indította el a Spice of Europe nevű kampányát, amiben Budapestet népszerűsíti, most pedig már a 4. részénél tart a sorozat. Az új kisfilm célja, hogy bemutassa: Budapest valóban négy évszakos úticél, ami mindig tartogat izgalmakat, meglepetéseket. Az új film a gyors vágásokkal, pörgős képekkel és Ivan and the parazol zenéjével egyértelműen a fiatalabb generációt célozza meg.
Az új, Budapest 365 című videót egy egész éven keresztül forgatták, hiszen mind a négy évszakban bemutatja Budapestet. Megjelenik benne a magyar gasztronómia, a fesztiválok, a Városligeti műjégpálya, a nyári délutánok, a befagyott Duna, és a budapesti metró is. Mindezt valód, itt élő emberek szemével: a kisfilmben feltűnik Hosszú Katinka és Széll Tamás, valamint sportolók, festő-, tánc-, szobrász és tetoválóművésszek, sőt, Rubik-kocka kirakó világbajnok is.
A Spice of Europe sorozat korábbi részei bemutaták már a látnivalókat, a kulturális és művészeti sokszínűséget, a fürdőket, a magas minőségű szolgáltatások és vendéglátást, most pedig a fiatal, élménykereső családokat célozzák meg.
A mostani kampány nem titkolt célja, hogy újraindítsa a turizmust a járvány után. Június 1-én ezért indult el az első, belföldi forgalomélénkítő kampány, amelyet a Budapest csodáit a belföldi közönség számára fókuszba állító kampány követett. A határnyitásokkal párhuzamosan indultak a külföldi kampányok, melyeknek része a Budapest – Spice of Europe videó is. Az első időszakban Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet az MTÜt.