Megható magyar reklámot is díjaztak Cannes-ban
Írta:

Megható magyar reklámot is díjaztak Cannes-ban

Ezen a könnyfakasztó kisfilmen kívül több hazai produkció is Ezüst Delfint nyert.

 

Bevalljuk, nekünk összeszorult a szívünk, amikor először láttuk azt a reklámot, amiben egy idős bácsi évekig hiába várja a magyar foci sikerét, majd végre idén teljesül az álma, amit idős cimboráival együtt ünnepel.

 

A kisfilmet egy hét alatt több mint 700 ezren nézték meg összesen a YouTube-on és a Facebookon, és rengetegen kommentelték is. De úgy tűnik, nemcsak nekünk tetszett itthon, hanem a külföldieknek is: a múlt héten díjat nyert marketingkommunikáció kategóriában.

 

Ez volt az Öregfiúk című videó:

A MOL-t ezzel együtt három kategóriában is díjazták október 12-13-án, a Cannes-ban tartott Corporate Media & TV Awards reklámversenyen. A környezetvédelmet vicces és kreatív módon megközelítő Boldogolaj-kisfilmek is nyertek, egész pontosan ezeket díjazták Ezüst Delfinnel:

 

És végül a vállalati videók kategóriájában győztes Business Card:

 

  • 429 2016. október 25 Belföld 2016. október 25.

    Facebook Comments