A jégszaunázás pozitív hatásai
Írta:

A jégszaunázás pozitív hatásai

Jön a tél – a hideg, a mínuszok, a jég. De ahelyett, hogy most ezek negatív hatásai jutnának eszedbe, gondolj inkább a jégszaunázásra. Hogy miért? Mert az jó dolog testnek és léleknek. Már soroljuk is, hogy miért.

A hidegterápiás kezelés, vagy más néven krioterápia lényege, hogy a testet rövid időre, körülbelül 2-3 percre 120 és 170 fok közötti hőmérsékletre hűtik le. Ez úgy lehetséges fagyási sérülések nélkül, hogy egy kis kabinban történik, ahol száraz hideg van, így bőrünk nem sérül, de kihasználhatjuk a jégterápia áldásos hatásait.

A kezelés mindössze pár perces, de hatása elképesztő. Megszűnik a fáradságérzet, túlterhelt izmaink regenerálódnak. Fokozódik a bőr, a nyálkahártyák és a belső szervek vérkeringése, a gyulladáscsökkentő hormonok termelődése, ami jól jön, ha egészségi állapotunk javítását tűztük ki célul.

fandm.hu

fotó:fandm.hu

A jégszauna rendszeres használata csökkenti a stresszt, javítja az alvás minőségét, így kiegyensúlyozottabbak lehetünk. A fogyni vágyóknak pedig jó hír, hogy egy kezelés hatására több mint 500 kalóriát égethet el a szervezet. Ezt egy óra spinningel, vagy kardió edzéssel faraghatnánk le. Bőrünket is szépíti, a narancsbőrrel is hatékonyan veszi fel a harcot.

Jégszaunázni eleinte ritkábban javasolt, hetente legfeljebb háromszor, de később heti négyszer is lehet – edzés és masszázs vagy gyógytorna előtt. Szolárium, szauna, forró fürdő a jégszauna használata után 6 óráig nem javasolt.

1330742644464

 

fotó:static.ph.groupon-content.net

  • 1230 2014. december 03 Egyéb, Életmód 2014. december 03.

    Facebook Comments