Legjobb Super Bowl reklámok 2016

Legjobb Super Bowl reklámok 2016

Szerelmes mormota, ufók és chipsfüggő csecsemő – ez mind az idei Super Bowl-on történt.

 

A Super Bowl – mindamellett, hogy Amerika legnagyobb sporteseménye – már rég nem csak a fociról szól. A félidei showműsor mára szinte nagyobb érdeklődésre tart számot, mint maga a meccs, a közben megjelenő reklámblokk pedig egyfajta amerikai reklámzabálók éjszakájaként működik. Sőt, külön weboldalak foglalkoznak csak a Super Bowl alatt megjelenő reklámok elemzésével, például ez. Ennek megfelelően pedig több mint 5 millió dollárt kóstált idén a félpercnyi reklámhely az 50. Super Bowl alatt. Ezek a reklámok sokszor annyira a szórakoztatásra épülnek, hogy az eredeti funkciójukat, az eladás serkentését el is veszítik, de az óriási presztízs miatt mégis kihagyhatatlan a magára valamit is adó óriásvállalatoknak. Lássuk az idei legjobban sikerült filmeket.

 

Avocados from mexico

Az egyik legviccesebb versenyző az idei mezőnyben nem egy nálunk is ismert óriásvállalaté, viszont annál jobban sikerült. Az űrlények az embermúzeumban megismerik a magyar Rubik-kockát, korunk kínzóeszközét, a repülőt, ahol több órát is bezárva kell eltölteni, az abc-t jelentő emotikonokat, és még az arany-fehér ruhát is, ami polgárháborút robbant ki.

 

Doritos – ultrahang

A Doritos miden évben nagyot alakít a Super Bowlra, idén azonban talán kicsit messzire ment (a feministáknál legalábbis kiverte a biztosítékot az új reklámjuk). Az ultrahangon chipset ropogtató apuka még hagyján, de hogy mire képes egy magzat a Doritos-ért?

 

Heintz – hot dog

Fogalmam sincs mit szívhattak a Heiznél, de a hotdognak öltöztetett tacskók és a ketchupruhás emberek (meg a mini zacskósketchup kisgyerek) romantikus egymásra találását nem lehet csak egyszer megnézni.

 

Hyundai – First date

A car finder alkalmazással mindig nyomon követhetjük, merre jár éppen a kocsink. De ahelyett, hogy a lopások elleni küzdelem felől közelítenénk meg a problematikát, inkább ismerjük meg a világ legparásabb apukáját, akitől az ég óvjon meg mindannyiunkat.

 

Marmoth – Fall in love with the outside

Az amerikai sportruházati márka a nevéből eredő szóviccel (marmot=mormota) és gejl romantikával teletűzdelt reklámja talán a leghasfogósabban vicces az egész idei felhozatalban. Azt pedig külön imádtuk, hogy a legnagyobb Valentin nap előtti őrületben egy giganagy fityiszt mutattak be az egész romantikaiparnak.

 

Snickers – Marilyn

Az „éhesen kifordulsz önmagadból” üzenet már jó ideje tatja magát a Snickersnél, gondoljunk csak a focizó nagyira vagy a Mr. Bean nindzsára. Ennek a koncepciónak a legújabb része a Monroe-s epizód. Willem Dafoe a kultikus fehér ruhában még csak hagyján, de a szélgép mellett kucorgó Mr. Levenstein mindent visz.

 

Kia – Big game

Ha mindent titkos perverziód legsötétebb bugyra, hogy egyszer szeretnéd zoknibábozni látni Christopher Walken, akkor… valószínűleg te vagy a Kia reklám ötletgazdája. Merthogy a Big game filmben az Oscar-díjas színész így ment meg egy kertvárosi férjet az élethosszig tartó bézs zokni viselésétől, és az is kiderül, hogy a Kia Optima olyan, mint a világ legizgalmasabb zoknija, csak még jobb.

  • 657 2016. február 15 Külföld 2016. február 15.

    Facebook Comments