Nyuszis magazin nyuszik nélkül? Azért idáig nem terjed a dráma, de akik csak a korhatáros képek miatt vették a lapot, azoknak mostantól kicsivel több pénz maradhat a zsebében.
Új dizájnnal – és a mi még fontosabb – megújult taralommal jelenik meg jövő márciustól a Playboy. A magazin, ami valóságos forradalmat indított el és a tömegkultúra részévé tette a nőkről készült ízléses meztelen fotókat, gyakorlatilag saját dugájába dőlt. Míg ’53-ban az induláskor a lapban megjelenő szexualitás kihívó volt, a vezetőknek – többek között Hugh Hefnernek is – be kellett látnia: az azóta lezajlott változások már értelmetlenné teszik a meztelen képeket egy nyomtatott lapban. Az internetes pornográfia elterjedése miatt már egyszerűen nem elég érdekes a fogyasztóknak a klasszikus pucér csajos kép. Amint Scott Flanders, a Playboy lapigazgatója nyilatkozta a New York Timesnak: a netes felnőtt tartalmakkal nem lehet és nem is akarnak versenyezni.
Nők persze a jövőben is lesznek a Playboyban, de kevésbé korhatáros képeken, úgy, mint az FHM-ben vagy a CKM-ben. A Playboy online kiadása egyébként már most is 12-es karikával üzemel, mert így a közösségi médiából is hozzáférhetővé váltak a tartalmaik (amivel megnégyszerezték a látogatottságukat). Mert a döntés persze legfőképp gazdasági indokú: az amerikai Playboy már éve óta veszteséges, folyamatosan csökken a példányszám és csak azért nem szűnt még meg, mert a nemzetközi kiadások továbbra is hasznot hoznak a cégnek.
Így vagy úgy: az utolsó teljesen pucér nő a 2016. márciusi számban lesz látható, bár hogy miért lesz érdekesebb egy zsinórtangás csaj, mint egy tanga nélküli, arra eddig még nem jöttem rá.