Teljesen átalakítja a működését az étteremlánc.
Teljesen átalakítja az éttermeit a McDonald’s az egész világon, így Magyarországon is. A „Jövő élménye” néven futó programban a menüválaszték is változik, és sokkal kényelmesebb módon juthatunk hozzá a vágyott sajtburgehez.
A cégcsoport már idén bevezeti az okostelefonos rendelést és fizetést, ami nem csak a sorbanállástól kíméli meg a látogatókat, de a burgerek is sokkal személyreszabhatóbbak lesznek. A saját eszközök mellett önkiszolgáló kioszkokat is telepítenek (két magyarországi étteremben már tesztelik is), sőt azt is belengették, hogy a saját étteremmel rendelkező (tehát nem plázás) egységeikben akár asztalhoz is vinnék a rendelést.
Az egyedileg összeállítható burgerek szintén nagy előrelépésnek ígérkezik, mert bár most is lehet ubi nélkül kérni a szendvicset, így jóval többet kell rá várni. A kioszkon megrendelt, variálható termékek köre jóval szélesebbnek ígérkezik a mostaninál, ám a pontos kínálatot még nem jelentették be. Annyi biztos, hogy idén Magyarországon 5 étteremben kezdik tesztelni az új rendszert, köztük abban a kettőben, ahol a kioszkokat már most is tesztelik (az M3-as kivezetőn és Óbudán).