Érdemes már most megjegyezni a márka nevét, mert szerintünk is nagy jövő áll a ZIA előtt.
Milyen legyen egy divatmárka 2019-ben? A kérdés persze költői, hiszen minden korosztály, sőt, szerintünk minden egyes ember mást válaszolna erre. Az viszont tény, hogy a letisztult, elegáns, ugyanakkor izgalmas részletekben gazdag szettek szinte bárhol, szinte bármikor bevethetők.
Ilyen a ZIA is, amelyek Csizmazia Anett alapított 2016-ban. Az elmúlt két évben a brand óriási utat tett meg – nem csak a hazai divatvilágban mutatkozott be, de külföldi magazinok hasábjain is visszaköszöntek darabjaik.
„A kollekciókat a belváros pezsgése inspirálja, amivel az izgalmas és stílusos egyéniségeket szeretnénk megszólítani. Azokat, akik nem veszik túl komolyan magukat és a világot, akik képesek együtt nevetni a környezetükkel” – idézi Csizmazia Anettet a Szeretlek Magyarország.