Ügynökségi kártyajátékot készített a Facebook

Ügynökségi kártyajátékot készített a Facebook

Eddig csak az online életünk meghatározó szereplője volt a Facebook, most azonban kilépett a virtuális valóságból egy elég meghökkentő marketingeszközzel.

 

Az nem rendkívüli dolog, hogy egy márka reklámcélokra kártyát ad ki (nekem például legalább 3-4 repiajándék pakli magyar kártyám van). A Facebook viszont nem egy saját logóval ellátott játékkártyát adott ki, hanem egy direkt ügynökségeknek készített paklit, aminek a segítségével belsős marketinges tippekkel és Facebook adatokkal ismerkedhetnek meg a reklámszakmában dolgozók. Tehát játékos – és ami igazán zseniális – offline módon tudják kialakítani a saját országuknak/célközönségüknek legjobban megfelelő Facebook-stratégiát.

A közösségi oldal agytrösztjei mindegyik kiküldött paklit személyre szabták, és vicces illusztrációval látták el . Mindegyik kártyán egy-egy piaci jellegzetesség, vagy a Facebook analitikai rendszeréből származó információ található, például, hogy az újdonsült szülők 1,6-szor több időt töltenek a mobiljukon az átlag felhasználóknál. És amíg ez számunkra maximum vicces érdekesség, egy tápszergyártónak például az üzleti stratégiájának meghatározó pontja lehet. A kreatív és hasznos kártyapaklit több, mint 1000 ügynökségnek küldték ki világszerte. Mi pedig a fél karunkat odaadnánk érte, ha megkaparinthatnánk az egyiket.

forrás: http://wersm.com/facebook-now-has-its-own-card-game/

 

 

  • 1234 2016. március 09 Külföld 2016. március 09.

    Facebook Comments